Tiedote: GB Foods keskittää toimintojaan

GB Foods -konserni keskittää toimintojaan kevään ja kesän 2024 aikana, minkä myötä se kasvattaa yhteistyötä Sales Support Oy:n kanssa. Jatkossa Sales Support Finland Oy hoitaa Suomessa vähittäiskaupan kenttämyynnin ja Foodservice-avainasiakkuudet. GB Foodsin Ruotsin vähittäiskaupan ja suurkeittiöiden kenttämyynnistä vastaa puolestaan Sales Support Sweden AB.

Laajennettu yhteistyö on alkanut 1.4.2024. Jatkossa kaikissa GB Foods Suomen tuotemyyntiin liittyvissä asioissa pyydämme olemaan suoraan yhteydessä Sales Support Finland Oy:n yhteyshenkilöön. Tilaus- ja toimitusprosesseihin ei ole tulossa muutoksia ja kaikki sopimukset ovat edelleen voimassa.

”Maukkaimmat maailmat löydetään yhteisvoimin”

GB Foods Suomi kiittää kaikkia tähänastisia yhteistyökumppaneitaan ja asiakkaitaan yhteisestä matkasta ja toivoo yhtä lailla herkullisia hetkiä tulevaan. Kuten kokeneet HoReCa-konkarit tietävät, tällä alalla kukaan ei pärjää yksin, vaan parhaat oivallukset ja ikimuistoisimmat elämykset vaativat tiivistä ja hersyvää yhteistyötä alan toimijoiden kesken. Nähdään hyvän ruoan äärellä!

Terveisin
GB Foods Suomi

Tuotekyselyt ja myynti:

Riikka Jukarainen
riikka.jukarainen@salessupport.fi

Sales Support Finland »

Julkaistu 05.04.2024

Makuasia 1/2024
Uusi asiakaslehti on ilmestynyt!
Tästä herkuttelemaan »